Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2007 23:21 - Есенен поздрав :)
Автор: arnage Категория: Други   
Прочетен: 1173 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 01.10.2007 01:24


Времето навън докара у мен онова настроение, което ме наляга само през сезона, който наричаме с изрази като "златна есен", "циганско лято" и така нататък, но на практика същността му според мен няма как да бъде описана с думи. Става дума за онова настроение, което е едновременно меланхолично и блажено, носталгично и лежерно, малко тъжно може би и все пак слънчево. И аз не знам защо, но обожавам този сезон и атмосферата, която носи той със себе си. Има нещо завладяващо в багрите на есента, в начина, по който вятърът си играе с падащите листа... Казано по по-простичък начин, ако след есента не следваше зимата (която също има своя чар в много отношения, но като цяло не обичам особено), това щеше да е може би любимият ми сезон. Като поздрав към всички, които разбират какви ги бръщолевя вмомента, отправям малък поздрав - текста на една от най-хубавите за моя вкус есенни песни (тъй като само преработената версия на песента е клипирана, а аз не харесвам нито клипа, нито преработената версия, оставям на вас да си намерите оригинала на песента на глупа Атлас. :)
Поздрави!

Есенни цветя

Кристален дъх и тишина
Бързат топлите дни
Стръмен път повява хлад
Умират летни мечти
Безкрай сами, безсмислени
Разцъфват чудни цветя
Само миг живеят те
С изкреща самота

Есенни цветя разхвърлени в тревата
Капчици роса сред сух пустинен вятър
Есенни цветя звезди в тъмнината
Слънчеви петна играещи с листата

Виновен поглед, неясен взов
Закъсняла любов
Разцъфва тя сред тишина
И последни цветя

Есенни цветя изгарящи тревата
Капчици роса сред сух пустинен вятър
Есенни цветя звезди в тъмнината
Слънчеви петна играещи с листата (2)

Есенни цветя забравени в тревата
Капчици роса сред сух пустинен вятър
Есенни цветя звезди в тъмнината
Слънчеви петна играещи с листата.




Гласувай:
0



1. nefertiti - Така както я описваш, есента, мога ...
30.09.2007 13:59
Така както я описваш,есента,мога да я заобичам и аз.....само че ако няма дъж ,кал и пускане на радиатори........
цитирай
2. martiniki - :)
01.10.2007 07:50
Хубава е! Харесвам и една друга - метафорично есенна, на Мери Бойс Бенд -

пр. И никой не разбра - отива си лятото ,
идва есента, тръгвам някъде
и непознати улици ще извървя ,
себе си искам да разбера .

Старият квартал не се промени
пак е събрал смях и детски мечти .
Тук всеки ден на празник прилича,
аз ли съм това момиче дето в спомените тича .

пр...

Старuят сигнал други събра ,
мина през мен като звук любовта .
Някой от среща ме позна ,
ти ли си това.

пр...

Стара игра, нови лица.
Mина през мен като звук любовта ,
а всеки ден на друг не прилича
аз ли съм това момиче дето още го обичаш.

пр...

поздрав и за теб

http://zazz.bg/play:36a96d7e
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: arnage
Категория: Други
Прочетен: 321439
Постинги: 81
Коментари: 513
Гласове: 4634
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930